Hoe merken marktgegevens gebruiken om de winst te optimaliseren

Begrijp de markt, vind afwijkingen zoals niet-geregistreerde accounts en volg marktplaatsen om te zien hoe de leveranciers de prijzen op de markt verlagen

Picture of Nicolaj Lund
Nicolaj Lund
Follow us on social media

 

 Als je wereldwijd meerdere resellers hebt, verlies je vaak het overzicht over hoe en waar je producten worden verkocht, waardoor je handelt op basis van een reactieve benadering in plaats van een proactieve benadering, die erop gericht is je resellers te helpen hun verkopen te optimaliseren en er op tijd voor te zorgen dat zij niet zonder je producten komen te zitten. Ze moeten opnieuw een nieuwe zending aanvragen.


Met een tool voor prijsmonitoring kun je de markt begrijpen, afwijkingen zoals niet-geregistreerde accounts vinden en marktplaatsen volgen om te zien welke leveranciers de prijzen op de markt omlaag stuwen.  Help pure online spelers actie te ondernemen om hun winst te optimaliseren. Dat en nog veel meer komt aan de orde tijdens de Fred's Talk van deze week, met "gastpresentator" Nicolaj, onze COO.