Ons klantensucces
Ons toegewijde klantensuccesteam richt zich op drie perspectieven om je te helpen je doelen te bereiken; je bedrijf, je team en ons platform.
Maak zo'n goed mogelijke start
Het is onze topprioriteit om een goede relatie met jou en je team te garanderen, terwijl jij een diepgaand inzicht in je bedrijf krijgt, evenals een grondig begrip van ons platform.
Daarom hebben we een onboardingproces in drie stappen ontworpen om je de best mogelijke start met PriceShape te geven.
De strategische bespreking
Jouw bedrijf, je bedrijfsdoelen en de reden waarom je PriceShape gebruikt begrijpen.
Bovendien begrijp je hoe je vandaag de dag werkt met prijs- en concurrentieanalyses en definieer je je belangrijkste concurrenten.
De technische bespreking
Je account opzetten vanaf het begin tot het einde. Je voorbereiden op het gebruik van PriceShape en hoe je strategieën, rapporten, dashboards en filters instelt.
Jou trainen om in een mum van tijd een supergebruiker van PriceShape te worden.
Best Practice-bespreking
We hebben zelf eerstehands ervaring in het werken met PriceShape en we weten dat er vragen zullen zijn.
Daarom wordt ons onboardingproces afgesloten met een best practice-bijeenkomst om ervoor te zorgen dat alle tips en trucs in jouw bucket worden geplaatst.
Geen twee bedrijven zijn ooit hetzelfde
Net als de mensen in jouw team heeft elk bedrijf verschillende sterke en zwakke punten en uitdagingen. Deze identificeren en ondersteunen is onze specialiteit. Hierdoor kunnen wij je zo goed mogelijk helpen en jouw bedrijf naar een hoger niveau helpen.
Een vertrouwde partner
Resultaten voor je bedrijf behalen is essentieel, maar een goede en vertrouwde relatie met jou en je team opbouwen is voor ons net zo belangrijk. Daarom komen we minstens één keer per maand bij je langs om ervoor te zorgen dat jij krijgt wat je nodig hebt. Dit maakt zowel qua aantallen als in beleving een zichtbaar verschil.
Ondersteuning waar het nodig is
Met ons klantensuccesteam krijg je toegang tot een team met diepgaande inzichten en inzicht in wat er nodig is om een bedrijf te runnen. Wij zien het als onze plicht om je te helpen en te ondersteunen waar dat nodig is, zodat je altijd je doelen kunt bereiken. We verbeteren onszelf voortdurend en werken aan onze NPS. Wij willen dat jij wint!