Klantsucces

Wanneer je je aanmeldt voor PriceShape, krijg je een toegewijde klantsuccesmanager die je begeleidt en helpt bij eventuele vragen of uitdagingen die zich voordoen.

57 - PriceShape_team
Klantsucces

Jouw bedrijf is uniek

Net zoals ieder lid van je team uniek is, heeft ook elke onderneming zijn eigen sterke en zwakke punten en uitdagingen. Het is onze specialiteit om deze te identificeren en ondersteunen. Door nauw met je samen te werken, helpen we je strategieën te implementeren op het platform die aansluiten bij jouw visie.
Stap 1

Strategische meeting

Wij willen jouw zakelijke doelen voor het gebruik van PriceShape begrijpen en ervoor zorgen dat je de beste opzet voor jouw bedrijf krijgt.
Stap 2

Technische meeting

We begeleiden je bij het inrichten van je account van begin tot eind, zodat je PriceShape effectief kunt benutten.
Stap 3

Best practice meeting

Wanneer je je eerste ervaring met PriceShape hebt opgedaan, komen er vaak vragen naar voren. We pakken deze aan om je setup te optimaliseren.
58 - PriceShape_info
Klantsucces

Jij bent onze prioriteit

Ons toegewijde klantsuccesteam concentreert zich op drie belangrijke pijlers om jouw doelen te bereiken.

  • Jouw bedrijf
  • Jouw team
  • PriceShape-platform
18 - PriceShape_klantensucces (1)
Klantsucces

Onze toewijding

Resultaat leveren voor jouw bedrijf is essentieel, maar net zo belangrijk is het opbouwen van een sterke, betrouwbare relatie met jou en je team. Daarom krijg je een toegewijde Klantsuccesmanager toegewezen, jouw vaste aanspreekpunt voor meetings en vragen. Wij hechten veel belang aan maandelijkse check-ins om jouw behoeften te adresseren en zowel je cijfers als je algehele ervaring te verbeteren.
Managementrapportage
Klantsucces

Wij delen onze kennis

Wij zijn ervan overtuigd dat het delen van alle relevante informatie belangrijk voor je is. Daarom hebben we een geautomatiseerde e-mailflow opgezet die ervoor zorgt dat relevante updates en inzichten jou gedurende je reis met ons bereiken.
65 - PriceShape_team
Klantsucces

Succes versus ondersteuning

De teams voor Productondersteuning en Klantsucces werken nauw samen om voortdurend in gesprek te blijven en klanttevredenheid en prestaties te waarborgen. Ons ondersteuningsteam staat klaar om met technische problemen te helpen zodra ze zich voordoen, terwijl het klantsuccesteam zich focust op jouw langetermijndoelen en het strategisch gebruik van PriceShape.

Veelgestelde vragen